dilluns, 28 de maig del 2012

A Jesus Moncada

En acabar de llegir el magistral llibre “ Camí de Sirga “, vaig començar a fer un repàs de tot el que Jesús Moncada m’havia tramés amb la seva narració: tendresa, passió,  divertiment, angoixa i un munt de sensacions, però sobre tot, amb la seva prosa i els seus recursos literaris m’havia ensenyat a estimar la bona literatura. No tinc paraules per agrair-li tot el que he aprés i totes les bones estones que he gaudit durant la lectura. M’ha obert camins per investigar la història, per millorar els valors humans, per valorar oficis feixucs, per tantes i tantes coses que em sento orgullosa de poder honrar la seva memòria fent un recorregut per la Mequinensa, tant estimada de l’escriptor, i oferir-li amb tot el meu cor, una petita mostra de gratitud en el lloc on les aigües van engolir el seu passat. 

Emi Sánchez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada