dilluns, 28 de maig del 2012

Una mala persona


En el transcurs de la meva vida, hi ha persones que m’han fet mal o si més no, molestat força, unes (la majoria) involuntàriament, però una en concret, em va ferir de valent amb molta malícia, en uns moments molt crítics, cosa que fins i tot va fer trontollar fets mol importants del meu entorn. Si busqués adjectius negatius d’aquesta persona, ompliria més d’un full, però això representaria tenir un record immerescut sobre aquest esser i no estic disposada a fer-ho. Amb bé al cap un escrit que vaig trobar molt encertat - Un ex presoner d’un camp d’extermini li pregunta a un altre: ¿ has oblidat ja als nazis? Sí, va dir aquest – doncs, jo no! – així, encara  segueixen tenint-te presoner – Jo, no vull que els records enfosqueixin la felicitat que sento al ignorar-la. La persona dolenta, sempre ho serà, però, hi ha un tant per cent molt elevat, que la teva reacció  li doni plaer o en el cas contrari, reboti en ella mateixa el verí que expulsa quan se sent menyspreada, així, que tot depèn d’un mateix, no et faran mal, - verbalment està clar - si tu no estàs disposada a que te’n facin, és un exercici difícil, però val la pena!



Emi Sànchez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada